loading...

برای زندگی

چرا گاهی وقتا نمیای پی وی من، یه فحشی بدی یا دو کلمه بنویسی فقط. نمیگم چرا حالمو نمی پرسی همین که فقط بدونم این رابطه یک طرفه نیست. همین که روم بشه دو کلوم باهات حرف بزنم چیزی بپرسم که فکر نکنم اضافه

علی احمدی بازدید : 181 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 زمان : 14:49 نظرات (0)

چرا گاهی وقتا نمیای پی وی من، یه فحشی بدی یا دو کلمه بنویسی فقط. نمیگم چرا حالمو نمی پرسی همین که فقط بدونم این رابطه یک طرفه نیست. همین که روم بشه دو کلوم باهات حرف بزنم چیزی بپرسم که فکر نکنم اضافه ام. البته که هستم. الان که از هم دوریم فکر میکنم من واسه تو وجود ندارم اصلا. آخه تو که نمی دونی چه حالی ام! نمی دونی که این حس شوخی نیست. شدی تموم زندگی من! صبح که پا میشم اولین فکرم تویی شب که می خوابم آخرین فکر تو. نمی دونی یه روزایی وقتی کاری می کردی که فکر می کردم اصلا برات مهم نیستم، دنیام تعطیل میشد. خونه که می رسیدم می رفتم یه گوشه و پتو رو سرم می کشیدم نه چیزی میگفتم نه چیزی می خوردم که کسی نفهممه چقد داغونم که نبینه انگار دنیا به آخر رسیده واسه من. اما هر کار می کردم بازم نمی تونستم جلوی این غمو بگیرم. اما باز فرداش که می دیدمت دوباره قلبم جون می گرفت همیشه بهت امید داشتم هنوزم دارم....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 2,852